Jump to content

roniby

  • הודעות

    20
  • כאן מאז:

הנקודות של roniby

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בוקר טוב לא מעונין להוציא כ"כ הרבה כסף הדבאל דין הזה היה במחיר זול וגם אותו לבסוף לא רכשתי אני חושב לקנות קומפוננט מורל טמפו מקדימה והלייאטין אודיו מאחורה על מגבר של לייאטין 4 ערוצים וכמובן להתחבר לדאבל דין הנוכחי יש למישהו תמונות איך מפרקים את הדלתות ואיך מעבירים כבלי מתח אשמח לנסות להתקין לבד
  2. אז להתחבר לדאבל דין המקורי ולהחליף רמקולים וזוג קומפוננט ישמעו טוב?
  3. ללא סאב אני צריך לעגלה וכו' קומפוננט עד 400 ואם האיכות משתפרת פלאים אז עד 500 רוצה לשמוע באיכות יותר טובה ממה שמערכת המקורית מפיקה רוצה איכות לא חייב לפוצץ את הרכב בשמע מטורף
  4. שלום יש מזדה קומפורט סוף 2006 אני רוצה להחליף מערכת שמע לשמוע טוב יותר לא להגזים כי יש לי גם ילדים אז שמע טוב עם איכות ולפעמים קצת גבוה יש לי מגבר של לייאטין אודיו 4 ערוצים עם רמקולים 6.5 של לייאטין אודיו אני מחפש קומפוננט השאלה שלי אם כדאי להחליף לדאבל דין של סאונד טייק או להתחבר לדאבל דין המקורי?
  5. נפח 2.0 לא בא בחשבון אין צורך בנפח כזה טויוטה 4 כ"א וזה בפאק בה וחבל כי שם יש לי הרבה קשרים אחותי לא צריכה רכב חזק במיוחד סה"כ להסיע תילדים לגנים שכאן הבטיחות מדברת ולנסוע לעבודה חצי שעה לכל כיוון היא לא נוסעת הרבה מה בכל אופן כדי מהמיבחר?
  6. שלום מחפש רכב משפחתי לאחותי יש לה 2 תינוקות רוב הנסיעות הם בעיר עם הילדים והשאר הם בינעירוני נסיעה של חצי שעה ההתלבטות בין : מיציבושי לאנסר,טויוטה קורולה,מאזדה 3,יונדאי I30 הסכום עד 130000 אלף שח תודה
  7. סופר לנסר 94 יש פיוז אדון ופיוז צהוב
  8. מה עם הצהוב?ויש לי שני פיוזים אחד צהוב ואחד אדום איך אני מחבר אותם?
  9. שלום אני צריך עזרה בהתקנת בלוטות מדגם JBHW 0310C יש לי מיצבושי סופר לנסר שנת 94 עזרה עם חיווט ועזרה עם הפיוזים עם יש סכמה ועזרה מילולית תודה לכולם
  10. roniby

    קניית רכב עד 10000

    תודה מה עם פולו או פוךו קלאסיק או סיאט קורדובה סטלה?
  11. שלום אני מחפש רכב שני למטרת נסיעות בית עבודה יש לי פונטו ספיס 80 כ"ס אני צריך עוד אחד אני גר בזרעית ומקום העבודה קריית שמונה כך שזה גם עליות וגם סיבובים חשוב חיסכון בדלק קלה לתחזוקה וכו' וכ' תודה
  12. מה ההבדל בצריכה של מגאן 5 דל לבין 4 דל
  13. איזה מגאן 4 דלתות או 5 יש שני צורות מה הצריכה של מגאן אוטמטית
  14. ערכתי מחדש את הכותרת מחפש רכב עד 30000
  15. ומה לגבי צריכת דלק
×
×
  • תוכן חדש...