אני בתהליכים לקנות רנו מגאן קופה שנת 96 מנוע 2000
רציתי לדעת איך האוטו מבחינת תחזוקה, אמיניות החלקים וצריכת הדלק
ואם אתם ממליצים לי להתחרט ולעבור למשהו אחר?
בתודה מראש
***** הכותרת נערכה *****
אם אתה חדש פה - אל תכתוב את זה בכותרת,
אלא קרא את כללי הפורום ****
הכללים, בלינק הבא: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=1051
לפעם הבאה כדי שלא תתאמץ לחפש אותם, קבל טיפ:
הם נמצאים ממש ליד מנוע החיפוש