צהריים טובים!
אתמול קיבלתי הזמנה לדין , עקב תפיסה על ידי מצלמת תנועה.
נהגתי 131 קמ"ש במקום שמותר 90 קמ"ש.
אציין שאני נהג חדש, יש ברשותי רשיון שנה.
אני חייב לקבל את עזרתכם, מה אני אמור לעשות כדי להפחית את עונשי כמה שיותר, אני ממש בלחץ!!!
בבקשה תנו לי את עזרתכם.
נ.ב. הרכב רשום על אימי, שיש לה רשיון 30 שנה ללא שום עבירת תנועה, אז אנא תאמרו לי איך אפשר לשכנע אותה שתישא בעונש.
התייחסו בבקשה לשני האפשרויות.
אין כאן מישו שיודע בוודאות, ושהוא אחרי מקרה כזה??