שלום (חדשה כאן),
קניתי סוזוקי ליאנה משנת 2003.
כאשר רציתי למלא אויר בגלגלים הלכתי לבדוק בטבלה שעל המכשיר מהו הלחץ הרצוי, אולם לצד הדגם שלי היה רשום:
עפ"י המופיע בחלון הרכב.
על חלון הרכב לא איתרתי מספר ולידו PSI , ובדקתי בכל החלונות.
האם ידוע לכם מהו לחץ האויר הרצוי למילוי בדגם זה?
ומדוע ויתרו על רישום הלחץ הרצוי בטבלאות על גבי המכשירים בתחנות הדלק?
בתודה מראש,
אני