Jump to content

ליאנה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ליאנה

  1. שלום (חדשה כאן), קניתי סוזוקי ליאנה משנת 2003. כאשר רציתי למלא אויר בגלגלים הלכתי לבדוק בטבלה שעל המכשיר מהו הלחץ הרצוי, אולם לצד הדגם שלי היה רשום: עפ"י המופיע בחלון הרכב. על חלון הרכב לא איתרתי מספר ולידו PSI , ובדקתי בכל החלונות. האם ידוע לכם מהו לחץ האויר הרצוי למילוי בדגם זה? ומדוע ויתרו על רישום הלחץ הרצוי בטבלאות על גבי המכשירים בתחנות הדלק? בתודה מראש, אני
×
×
  • תוכן חדש...