הרכב הוא הונדה סיוויק שנת 97 ובזמן האחרון בעת הדלקת המזגן המד חום עולה מעל לנורמה שלו כלומר מעל החצי ועולה לכיוון הרתיחה אבל לא עד הסוף , עשיתי בדיקה לראות אם המאוורר של המזגן עובד והוא אכן עובד , מה יכולה להיות הבעיה ואם אני לא ידליק אף פעם את המזגן האם הבעיה עדיין תיגרום נזק כלשהו למנוע , תודה לעונים