Jump to content

talel21

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי talel21

  1. אחלה תודה רבה
  2. שמתי שמן במוסך של הונדה ,חצי סנטטי 10\40 את השם של השמן אני לא יודע
  3. האוטו עבר 10000 קילומטר אבל השמן מנוע נראה דיי טוב (צבע חום כהה) לא שחור ושרוף האם כדאי להחליף עכשיו פילטר ולשים שמן חדש או שאפשר לחכות עם זה , ועוד שאלה קטנה כמה ליטר שמן מנוע ניכנס להונדה סיוויק 2003 1.6 אוטומט וכמה ליטר מים ניכנס לרדיאטור מי שיודע שיגיב תודה רבה
  4. הרכב הוא הונדה סיוויק שנת 97 ובזמן האחרון בעת הדלקת המזגן המד חום עולה מעל לנורמה שלו כלומר מעל החצי ועולה לכיוון הרתיחה אבל לא עד הסוף , עשיתי בדיקה לראות אם המאוורר של המזגן עובד והוא אכן עובד , מה יכולה להיות הבעיה ואם אני לא ידליק אף פעם את המזגן האם הבעיה עדיין תיגרום נזק כלשהו למנוע , תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...