אהלן, אני מחפש את הרכב הראשון שלי. הוא ישמש אותי בעיקר לנסיעות בעיר אך לעיתים גם לנסיעות מהמרכז לאזור הצפון. הדרישות שלי מהרכב הוא אמינות, בטיחות, תחוזקה נמוכה.
חשבתי על רנו קליאו B מודל 01/02 אבל הבנתי שרק הידנית מומלצת. האם זהו רכב אמין?
איזה עוד המלצות יש לכם?
המון תודה
רועי.