Jump to content

שם משתמש

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שם משתמש

  1. איפה זה גריז בראשון? באזור תעשיה איפה שאורנג' התחנת דלק ובורגראנץ'?
  2. כן הכוונה שלי היא לרדיודיסק. ולא, אני מוכן לשים בערך 500-600 שקל רק על הרדיודיסק עצמו. בקשר לרמקולים אני יודע שזה סיפור בפני עצמו, אבל יש אפשרות להביא סט של 4 רמקולים ב500 שקל ככה? זאת אומרת שכל הסיפור יצא לי בערך 1,000 שקל? וחוצמזה לא הבנתי מה זה ההגבהה הזאת שאמרתם בבלאנו... כאילו איך עושים את זה ומי עושה את זה? כמה זה עולה? תודה על הסבלנות חברים.. ושוב פעם.. מה זה בדיוק RMS כאילו קראתי פה כל מיני הסברים ופשוט לא הבנתי כלום מישהו יכול להסביר בצורה יותר עממית חחח בבקשה?
  3. טוב אז ככה, אני רוצה לקנות מערכת משהו נחמד ולא יותר מזה, אין לי יותר מדי כסף להשקיע על זה.. הבעיה היא, שאני ממש ממש ממש לא מבין בזה כלום. אז הנה מספר שאלות: מישהו יכול להמליץ על מערכת נחמדה וטובה של חברה טובה ואמינה (רוקפורד, פיוניר, קנווד, ג'ייויסי וכו'..) באזור ה 500 שקל? אני צריך לקנות עם זה גם רמקולים כי כל ה4 שלי שרופים לגמרי.. אז איך אני אמור לדעת מה הגודל (אינצ'ים) של הרמקולים שאני צריך? דרך אגב אם זה עוזר אז יש לי סוזוקי בלאנו 98'. איך בכלל בוחרים רמקולים? ומישהו יכול להמליץ על חבילת רמקולים נחמדה טובה ולא יותר מדי יקרה? וחוצמזה מה זה לעזאזל קומפוננטים או משהו כזה...?! הבנתי שגם ההתקנה קובעת הרבה לגבי איכות ועוצמה, אצל חבר שלי דוד שלי התקין לו והוא מבין בעניין הזה ואצלו שומעים מעולה.. אני יכול להתקין אצלו בחינם או לשלם למישהו מקצועי, מה עדיף? חוצמזה רציתי לדעת מה אומר בדיוק RMS, ואם אני קונה מערכת שרשום שהיא 50x4 איך אני יודע שזה RMS (שזה אומר שזה באיכות טובה לא??), ואם אני קונה למשל מערכת של 50x4 אז אין לי למה לקנות רמקולים שהם יותר מ50 RMS נכון? חברים מצטער על השאלות של הטירון אני פשוט ראיתי שזה פורום של חבר'ה שמבינים עניין והגיע הזמן שאני גם ילמד על כל הנושא הזה.. תודה רבה לכם ויום טוב..
×
×
  • תוכן חדש...