Jump to content

zahi7777

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zahi7777

  1. מה תצרוכות הדלק של האוקטבייה המומלצת איזה דגם? שנה? מתאים לתקציב שלי
  2. שלום לכולם אני רוצה לקנות רכב משפחתי עם ב'אגז יחסית גדול (כדי שעגלת תינוק תכנס בקלות) אנחנו זוג צעיר עם תינוקת בדרך ואנו מחפשים רכב בעלות של עד 45,000 ש"ח ושתצרוכת הדלק שלו היא נמוכה (רוב הנסיעות יהיו של אשתי בתוך העיר) ראיתי כבר כמה רכבים וישל לי התלבטות 1.יונדאי אקסנט פמילי 4 דלתות מודל 2004 עם 87000 ק"מ יד שלישית (יד ראשונה ליסינג) האוטו נראה די טוב ושמור וגם נוסע טוב אבל הפחד שלי הוא להיות יד רביעית ואח"כ שאני ירצה למכור את האוטו תהיה לי בעיה??!! 2.יונדאי אקסנט פמילי 4 דלתות מודל 2004 עם 115000 ק"מ יד שנייה (ידיים פרטיות) האוטו נראה פחות טוב מהראשון אבל עדיין בסדר. של שני הרכבים דורשים 45000 ש"ח אני מאמין שאני אפילו יוכל להוריד עוד קצת אני מאוד רוצה לקחת את הרכב הראשון אבל כמו שאמרתי מפחד מלהיות יד רביעית... המלצתכם חשובה לי!!!!!! *** הערה: אשמח לשמוע לגבי רכבים אחרים עם התקציב שיש לי
×
×
  • תוכן חדש...