Jump to content

guy1313

  • פרסום הודעות

    15
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות guy1313

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. מתלבט בין שני הרכבים הנ"ל המגאן 148Kהפיגו 137K שניהם ליסינג לשעבר מה דעתכם מיבחינת עלויות ,צריכת דלק ,תחזוקה,תקלות ונוחות נסיעה?
  2. תודה זה מה שגם אני חשבתי פשוט אין לי ספר רכב.
  3. מישהוא יודע אולי מה אומרת המנורה הזאת בפאסט 01 מנוע 2000 אוט?
  4. שלום לכולם. ברשותי פורד מונדאו שנת 2003 וכאשר אני נועל את הרכב (לא משנה אם זה אזעקה או אם זה דרך המפתח) הדלת הימנית קדמית לא ננעלת לי. יש למישהו אולי מושג מה זה יכול להיות? במוסך רוצים לפחות 2000 שקל על ההחלפה של כל המנגנון. ועוד משהו קטן איפה אני יכול למצוא את המנגנון של הנעילה של התא כפפות של המונדאו שלי? הידית נשברה וניסיתי לחפש באיביי אבל מצאתי כאלו שמתאימים לדגמים בבריטניה ככה שזה לא עוזר כי זה מותאם לנוסע בצד שמאל. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם שתי הבעיות הללו. תודה מראש
  5. תודה למגיבים 1.בבדיקה לקניה אפשר לדעת שהטורבו מזייף ו\או יש בוצה בצינורות שמן? 2.הגיר של ה1800 זה לא גיר רציף? 3.עלויות הטיפולים שלהם שונות? ואם למישהו יש עוד פרטים לכל אחת מהם
  6. ברצוני לקנות אוודי A4 שנת 2002 אוטומט ואני מיתלבת בין המנועים 1800 טורבו או 2000 האם מישהו יכול להגיד מה ההבדלים ביניהם ,מה עלויות הטיפול ותקלות אופיניות של כל אחת ,ואם יש הבדלים בתיבות הילוכים ובצריכת דלק? בתודה מראש לעונים
  7. היה לי אותה בעיה ב206 בעיקבות החלפת המים אחרי שקניתי את האוטו ופשוט היה אויר במערכת כי הניקוז אויר הוא בעיתי ב206. אחרי נסיעה כשזה קורה תשאיר את הפקק של המים פתוח (לא של הרדיאטור) ותן למנוע ליפעול אני אשיתי את זה למשך שעה וזה היסתדר.
  8. לפני 5 שנים כשעדין היה לי את האוטו רצו 7000 שח אבל תנסה להביא מחול זה הרבה יותר זול
  9. היה לחבר שלי אותה בעיה בידיוק אותו דגם הוא היה במכון גירים וכל מה שהם אשו זה לפרק את המצבר ל 15 דקות וטענו שזה מאפס את המחשב של הגיר ואמרו לו שיש שתי אפשרויות או להחליף את המחשב של הגיר או כל פעם לאשות את התהליך הזה ובאמת כל שבעיים בערך זה מה שהוא אשה עד שמכר את הרכב (גם בבדיקה לא עלו על זה).
  10. בקשר לשמן ליקווי מולי 10W40 חצי סינטטי במיכל הזהוב וכשאתה מחבר את הפילטר שמן תימרח אל הגומי קצת שמן ואתה צריך בוקסה מיוחדת לפגו ניראת כמו Z מידות: צד אחד 8 וצד שני 10 לא צריך להחליף שייבה כל טיפול מים של פרסטון אדומים (לא ירוקים) ולא לימהול אותם והניקוז אויר בפגו לאחר ההחלפה של המים קצת בעיתי (גם אם מבצעים אותו במוסך) כי האוטו צריך ליהיות מונע די הרבה זמן והכי טוב זה להוציא אויר בפעם השנייה אחרי שהאוטו ממש חם
  11. אז אני מבין שזה חייב ליהיות ראש מנוע ותודה לכל העוזרים
  12. הפלגים בסדר אין בהם שמן והם די חדשים (בערך 4KM)
  13. שלום רב אני יודע שזה יכול ליהיות ראש מנוע אבל (לאחר חיפוש מעמיק בפורום) הבנתי שזה יכול ליהיות גם קולר שמן מנוע האם קיים באלמרה 96 קולר כזה ואם כן היכן?
  14. בוקסה 17 לפי ספר רכב 3.3 ליטר ואתה שם את הגק מאחורי הגלגל ואחרי שהאוטו באויר אתה שם מיתחתיו לבנים
×
×
  • Create New...