שלום
הגיע יומי לקנות רכב, והגעתי הנה כדי שתשפכו את כל העצות שלכם.
אני נהג צעיר ונוסע לרוב בעצמי כך שישנה העדפה לרכב קומפקטי וחסכוני. דרישה נוספת היא שהרכב יהיה ידני. אך אל תטעו, הביצועים והכוח של הרכב ממש ממש לא מעניינים אותי, ובעצם לא מהווים בשבילי שיקול בכלל.
חשוב שהאוטו יהיה אמין כי הוא צפוי להיות די הרבה על הכביש, ומאותה סיבה גם אי אפשר להתעלם מהבטיחות.
האוטו אמור לשרת אותי כ-5 שנים.
התקציב הוא בגדול עד 35,000 אך אני גם מוכן לשלם פחות מזה