Jump to content

doniko

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של doniko

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לדעתי שומעים מדהים... היתה לי אפשרות לבחור בסאב של הרץ... אבל העדפתי את הבוסטון כי הוא לא יותר מדי דומיננטי... האקוסטיקה ברכב הזה ממש טובה (פאסאט 99')... מרגישים שזה תורם... בכל מקרה אף פעם לא שמעתי מערכות ברכבים אחרים אז אין לי קנה מידה להשוואה, בכל מקרה הייתי שמח לחוות דעת על הרכיבים עצמם, האם נחשבים איכותיים? (למעט הרדיו דיסק) עמית
  2. HU: Pioneer premier DEH-p600UB מגבר: audison SRX4 קומפוננט: hertz energy - לא בטח לגבי הדגם (סדרה כתומה VP165) סאב: Boston G1 12 אינץ' בתיבה אטומה עמית
  3. שלום לכולם, החלטתי לרכוש מערכת סטריאו לרכב שלי (VW PASSAT 99), אשמח עם תתנו חוות דעת על המפרט הבא: רדיו דיסק: Pioneer DEHP7900BT מגבר 1: rockford p450.4 מגבר 2: rockford monoblock P3001 קומפוננט(2 סטים): JBL GTO6507 סאב: rockford P212S4 לגבי הסאב - איזו תיבה כדאי? אטומה או עם פורט? תודה מראש למגיבים!!! עמית
×
×
  • תוכן חדש...