לדעתי שומעים מדהים...
היתה לי אפשרות לבחור בסאב של הרץ... אבל העדפתי את הבוסטון כי הוא לא יותר מדי דומיננטי...
האקוסטיקה ברכב הזה ממש טובה (פאסאט 99')... מרגישים שזה תורם... בכל מקרה אף פעם לא שמעתי מערכות ברכבים אחרים אז אין לי קנה מידה להשוואה, בכל מקרה הייתי שמח לחוות דעת על הרכיבים עצמם, האם נחשבים איכותיים? (למעט הרדיו דיסק)
עמית