שלום
בחיפושיי הרבים לקניית רכב מצאתי מולטיפלה עם הנתונים הבאים:
1. 2004.
2. 165000 ק"מ
3. יד שנייה( ראשונה מפרטי)
ללא תאונות ובעל מנוע בנזין
המחירון הא 63k, ולאחר חישוב ירידת ערך(עקב הקילומטרז' הגבוה) הוא 50k.
אני מתכוון להחזיק את הרכב כ5 שנים
האם ק"מ גבוהה כל כך הוא משמעותי?
האם העסקה שווה?
אשמח מאוד אם תייעצו לי מחכמתכם, וניסיונכם.