Jump to content

pastorius

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pastorius

  1. שלום, שמי נגה, קראתי פה בפורום הרבה על הבעיות השונות של אופל קורסה ועל נורות החיווי שנדלקות ויש לי מספר שאלות. דבר ראשון - המנורה הזאת (הכתומה עם הציור של הברק בתוך המנוע) נדלקה לי המון פעמים אך האוטו עבר כל מיני בעיות וטיפולים, ולאחרונה היא החלה להדלק כשאני מפעילה את המזגן. מדוע זה קורה? דבר שני - נדלקה לי מנורה מהבהבת כתומה של האות S בתוך עיגול כתום, מה היא אומרת? דבר שלישי ואחרון - יש לי רדיאטור חדש, המאוורר עובד, ואני בודקת שמן ומים מידי יום. האוטו מתחמם הרבה לאחרונה למרות זאת. כשאני פותחת את מכסה המנוע עדיין יש מספיק מים, האם הבעיה היא במשאבת המים? (שגם היא אגב חדשה) ולמה קניתי את האוטו הזה, ולמה הוא לא מפסיק להתקלקל ולהכבות מסיבות מסתוריות אם מישהו יכול לענות לי על חלק מהשאלות, כי גם במוסך הם לא יודעים כלום וכל פעם פותרים איזה בעיה ומשהו אחר צץ
×
×
  • תוכן חדש...