Jump to content

סידני

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של סידני

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, רציתי לדעת כמה לחץ גז ממלאים במזגן מפוצל בניסן סרנה שנת 1999? תודה מראש
  2. יש לי בעיה, כשהאוטו מתחמם והשעון חום מתפס למעלה המאווררים עובדים, וכשאני לוחץ גז חזק השעון חום מתחיל לרדת, וכשאני מפסיק ללחוץ על הגז השעון עולה חזרה ולא יורד. מה יכולה להיות הבעיה? נ.ב: לא מזמן ניקיתי רדיאטור. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...