Jump to content

ארבל בכבישים

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ארבל בכבישים

  1. שלום! אנחנו נוהגים ביונדאי אקסנט 2007 כבר כמעט שנה (מהשכרה). עבר 90,000 לפני פחות מחודש. הכנסנו למוסך אתמול בגלל בעיות בהגה כוח. ציינו באותה הזדמנות שבעוד שאין בעיות הנעה, משום מה בשבועות האחרונים לוקח שניה אחת יותר להניע (לא בעיית הנעה, לא צריך להתאמץ יותר, פשוט מניע ברעש טיפה שונה ושניה יותר ארוך). התוצאות: הגה - צריך להחליף את (האוטו באחריות, אין בעיה). התנעה - בעיה באימובילייזר, צריך להחליף אנטנה (האוטו באחריות כנ"ל). כמה שעות מאוחר יותר התקשרו אלי מהמוסך לומר שהמצבר הלך וצריך להחליף אותו. זה נורא מוזר לי כי לא היו שום סימנים לבעיה. אמרנו למוסך שלא יחליפו אלא רק יתקנו את מה שבאחריות. כשלקחנו את האוטו צריך היה בטריה להניע. השארנו אותו לרוץ כדי לטעון את המצבר אבל לא הצלחנו להניע שוב אחרי שכיבינו. (אין סטרטר). השאלה: האם מצבר פשוט הולך ככה מהיום לעכשיו בלי התרעה מוקדמת? (הוא בן 3 שנים אז יכול להיות שהיה חלש אבל לא היו לנו שום סימנים!). האם יכול להיות שבמוסך עשו נזק למערכת ההנעה / הטענה שבגללה לא מניע? איך מבררים משהו כזה? מבחינת השקעה במצבר חדש - מה ההבדל בין נגיד וולטה ושנאפ? האם שווה להשקיע במצבר יקר או שבסך הכל הכל אותו דבר וילך תוך שנתיים שלוש אז חבל על הכסף? תודה!
  2. הציעו לנו מכונית נוספת: פג'ו 307 2003 עם 50000 ק"מ ב50000 ש"ח. עדיף על הגטס? יאריס - יכול להיות שאנחנו לא מדברים על אותו רכב? טויוטה יאריס? כי לנו ממש קשה למצוא, דווקא רצינו. הנטייה הטבעית שלנו היא להעדיף רכב משנתון חדש יותר (נגיד גטס מ-2006 על פני ה-307 מ-2004) לא נכון?
  3. יאריס יקר לנו מדי - היחיד שמצאתי היה מ2004 עם דפיקה בשלדה וב-57,000 ולא נראה לי שהשם "טויוטה" שווה את הדפיקה. ג'אז קשה למצוא, דווקא מחפשים. אנחנו צריכים תא מטען גדול אבל לא ענקי - מעדיפים גדול יותר מהגטס אבל לא חובה בסך הכל (במילים אחרות, הגדרת הצרכים שלנו אולי לא היתה מדויקת אחרי בדיקה נוספת, מוכנים להתפשר על הנושא בשביל אוטו עם נתונים טובים). האם ג'אז מ-2004 עם 1000000 ק"מ שווה גטס מ-2006 עם חצי מהקלומטרים?
  4. גטס לא עונה לדרישה לתא מטען גדול, אבל היא עונה לדרישה לאוטו קטן אך, עד כמה ששמעתי, יעיל - אני טועה?
  5. הפחידו אותנו שהחלפים של הפביה יקרים מאד - הכצעקתה? קורדובה לא מצאנו בינתיים אבל הציעו לנו גטס 1600 מפרטי עם 54000 ק"מ ב60,000 ש"ח - האם שווה את תוספת המחיר? שוב תודה!
  6. אנחנו מחפשים רכב קטן חיצונית (קצר, פחות מ-4 מ') עם בגאז' גדול מספיק לציוד רב יחסית (ארגז חול של החתולה לדוגמה). ההתלבטות שלנו היא כפולה: 1. האם שווה להשקיע את כל הכסף? אולי עדיף לקחת רכב משנתון גבוה יותר ולחסוך 20,000 ש"ח. 2. האם לעומת זאת כדי להשקיע יותר כסף בשביל לקבל משהו אמין יותר שיחזיק מעמד? קצת פרטים: נסיעות עירוניות בעיקר אבל עם נסיעה ארוכה אחת או 2 בשבוע. מתכננים להרחיב משפחה מתישהו בשנתיים הקרובות אבל לא מתכננים להחליף את הרכב ב5-7 השנים הקרובות זאת אומרת ההשקעה היא לטווח ארוך. 2 נהגים. אחד חדש אבל לא לאורך זמן. מצאנו לדוגמה סקודה פביה 2007 עם 21000 ק"מ ב62,000. האם זה שווה את התוספת? (יש לנו את הכסף אבל לא התכוונו להוציא אותו על הרכב. האם נקבל אותו בחזרה כשנמכור - זאת אומרת האם הפסד הערך יהיה יותר גדול במכירה של רכב כזה?) תודה! תודה!
  7. 2 נהגים, אחת מהם נהגת שודים, שגם לא מאד מוצלחת ביחניה (בקיצור צריך משהו שלא יהיה יקר מדי במוסך, ולא יכנס לשם מסיבות שלא אנחנו גרמנו). לא רוצים להוציא יותר מ-40-45,000, אבל מצפים לשדרוג לכיוון 2002-4. מעדיפים יפנים (ראו לעיל). קצת יותר ספציפי: היונדאי אקסנט מ-2006 או מזדה לנטיס מ-2003? כמה ערך מורידה כל יד? האם עדיף להתמקד ביד ראשונה או שיד שניה או אפילו שלישית זה לא נורא? כמה לדאוג ממכוניות במצב מכני מעולה אבל עם הרבה קילומטרים (150,000 וצפונה). נעריך כל עזרה / עצה שתוכלו לחלוק.
  8. ספציפית מה ההבדל בין הסוגים השונים של הלאנטיס 2003 עם 1600 כ"ס (F, LX, GLX) צריך גם לדעת מה ההבדל באבזור, לא רק בביצועים אם אפשר. תודה!
  9. וכדי למנוע להבא את הבעיה - עדיף לא להשאיר את ההגה חשוף לשמש. כיסוי הגה הוא אכן המלצה טובה. אם אתה מצעקש לא לכסות כשאתה נוהג, לפחות כסה את החלון בכיסוי נגד שמש כשאתה לא באוטו.
  10. "ירשנו" לפני שלושה שבועות סוברו ג'סטי. ביום חמישי האחרון איבדה ידית האיתות את "המתח" שמחזיק אותה במקום ונפלה למטה זאת אומרת האוטו מאותת כל הזמן שמאלה. במוסך (שניים שונים למעשה) ביקשו 600 ש"ח על החלק לפני מע"מ ועבודה. בהחלטה שיש גבול לכל תעלול פירקנו את ההגה בעצמנו לפחות כדי לגלות מה הבעיה. מסתבר שחתיכת הפלסטיק שדוחפת את הקפיץ והגולה שמאפשרים תנועה נשלטת של הידית נפלה. בהתחלה חשבנו שנשבר וחיזקנו זמנית את הפלסטיק בחוט מתכת. אבל התיקון לא מושלם וההגה "נוקש" בסיבובים, חוצמזה אנחנו לא מתים על החפריות של התיקון. בחנות החלפים אמרו לנו שלא מוכרים רק את הפלסטיק אז קנינו ידית שלמה (משומשת) ב-350 ש"ח. גם בידית הזו נראה כאילו הפלסטיק בשני חלקים נפרדים ולכן לא מאד יציב - האם נפלנו פשוט על עוד ידית שבורה (כאמור, הידית משומשת)? יש למישהו תמונה של ידית תקינה שהוא / היא יכולים לפרסם? המחיר נראה לכם סביר בכלל לידית או שעבדו עלינו? (ברור לי שהמוסךהיה עושה עלינו מכה, אני פשוט רוצהלדעת אם גם חנות החלפים...)
×
×
  • תוכן חדש...