שלום לכולם,
מדי פעם בנסיעות, הגיר לא משתלב להילוך הרביעי (האחרון לדעתי), אלה נשאר בשלישי ונחנק ב -80 / 90 קמ"ש ובנוסף תמיד עם הבעיה הזו כשהיא מתרחשת,הגיר מתחיל נסיעה בהילוך שני ואז קצת קשה לרכב בהתחלה..
הבעיה אינה קבועה אלה חוזרת מדי פעם.זה קרה בפעם הראשונה כשביצעתי בטעות שטיפת מנוע,וזה הסתדר רק לאחר שכול האזור המכני של האוטו התייבש לגמרי.. הבעיה חוזרת מדי פעם כל כמה ימים..
אשמח לתגובה... תודה ושבת שלום לכולם..