הי לכולם,
אני חדש בפורום ורציתי להתייעץ אתכם:
אני עולה חדש שעומד לקנות אוטו חדש עם זכויות שיש לי (בערך הנחה של 17%).
אני נשוי עם 2 ילדים כרגע, ולא מתכנן להגדיל את המשפחה בשנה הקרובה.
אני חשבתי ללכת על הקורולה החדשה ופתאום בדקה ה90 חשבתי שאולי זאת לא ההחלטה הנכונה אז באתי להתייעץ איתכם וממש אשמח לקבל ייעוץ.
האם אני לוקח סיכון לקחת אוטו עם גיר רובוטי? האם יהיה קשה למכור את זה הלאה?
אולי עדיף לי ללכת על הפוקוס, המזדה 3 ואולי הסיוויק?
האם בכלל ללכת על המזדה 5 כבר עכשיו למרות שאין לי צורך כרגע למכונית כ"כ גדולה או שזה בזבוז דלק?
הדברים החשובים לי לגבי אוטו:
בטיחות
נוחות
חסכון בעלויות כמו דלק וביטוחים
אמינות
פליז תעזרו לי!! תודה מראש!!