Jump to content

אופיר86

  • הודעות

    24
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אופיר86

  1. מה זה פוליש מה זה ווקס איך עושים את שניהם בקיצור תנו פרטים בבקשה וכמה עולה כל אחד ומה צריך עוד ליקנות בישביל לעשות פוליש ו-ווקס
  2. כי בפ"ת יש מחיר התחלתי אז רציתי לדעת אם בלוד גם יש תודה לעוזרים
  3. פיגו 205 לא יודע אם פוראבר או גי אל 160ק"מ נפח מנוע 1400
  4. אתמול הייתי שם וואלה מי שאמר שנת 97 צדק הראשונה היא 97 ובאמת מה אתם אומרים 14 אלף למשל זה מחיר טוב בהנחה שאלא יודע איך האוטו ויכול ליהות שיש לו בעיות כי אסור לך להיכנס לאוטו רק מבטים 14 אלף מה אתם אומרים ללכת על זה ?
  5. צריכה להיות שנת 94-95 כנראה. אין כזה מספר בכלל! יש שם 8 ספרות... אם הוא מסתיים ב 15 והוא פיג'ו 306 לבנה 5 דלתות, יש סיכוי שזו מונית לשעבר. אם זו 205 לבנה - כנראה היה שייך למשרד הביטחון 30? אם אני לא טועה סיומת 30 זה של דייהטסו. ראיתי מס' אפלאוזים עם הסיומת הזאת. תודה אחי עזרתה לי מאוד
  6. לא אחי זה לא אני זה חתימה בכל זאת המיספרים 91-287-04 זאת פיג'ו אני רוצה לדעת אליה פרטים אפילו שנה אני לא יודע 44-1783-15 זאת גם פיג'ו אני רוצה לדעת אליה פרטים אפילו שנה אני לא יודע 10-980-30 זאת אני אפילו לא ראיתי לא יודע מה הדגם אפילו כל פרט יכול לעזור בבקשה מי שיש לו מידע שיגיד לי באשכול או בפאלפון 054932759 תודה מקווה לעזרה זה חשוב מאוד כל פרט
  7. בכל זאת תעזרו לי
  8. הלכתי למיגרש של המיכרז בפ"ת הקיצר כולם מושחטים שם אין לי כוח להגיד לכם למה אבל שמתי מהגדר את המיספרים של המכונית איפה ואיך אני יכול לדעת פרטים עליהם(מעל שנת 1990) יענו דרך איזה מקום כי היה סגור אני יודע שבמיכרז לא נותנים הערכת מצב אבל אני רוצה רק לדעת את השנה כי היה סגור שם ולא היה את מי ללישאול
  9. למה תאה פוסל אותה?
  10. לא שווה לך אתה יכול לימצוע מצב יותר טוב גם ב12 תגיד לה או 12 או שתחפשי מישהו אחר זה לא
  11. גם לי יש בידיוק אותו תקציב ואני קונה אותו איך שניגמר לי המלווה בעוד חודש אני מעונין אך ורק בשני מכוניות פיאט אונו או פיג'ו 205 זה אלחה אותו בישבילנו
  12. אתה יודע את השעות איפה אני יכול לברר
  13. תודה אחי עזרתה לי הם חושבים אני רוצה מערכת הכי טובה שיש אני רוצה משהו פשוט לא רציני
  14. ועוד שאלה כדי מערכת אמ פי 3? אם אפשר תנו לי לינקים של כל חלק התקציב 2400 שקל
  15. http://www.logisticare.co.il/PublicBids.asp תיראה חברה המיכרזים סגורים איך זה פועל אני רוצה ללכת לשם אבל אני לא יודע באיזה ימים ובאיזה שעות חיפשתי בכל האתר את השעות ואת הימים ולא מצאתי שום דבר היתקשרתי גם למיספר טלפון שיש שם ולא עונים לי אז איך אני יודע באיזה יום לבוא ואיזה שעה אני מעונין ללכת רק ללוד תודה
  16. אם אתה מדבר על המכרזים בלוד של ממן אז האתר שלהם הוא http://www.maman.co.il כתוב שם איזה רכבים יש, עם קצת פרטים עליהם, ומתי נסגרים ונפתחים מכרזים...[/quote תודה אחי אבל איפה רשום איזה מכוניות יש ומתי זה פתוח
  17. תרמתי לי מידע רב על הנושא ויש לי שאלה באיזה עיתון אני יודע את השעות מתי ללכת
  18. אנשים אומרים לי שכדאי לי לקנות משם אני יכול להביא אותו (להביא אותו = לקנות ) ב40 אחוז פחות מהמחירון מה אתם אומרים כדי להגיש הצעה ואיך זה עובד זה עולה כסף ? כמה? מתי זה פתוח? יש בלוד נכון ? תעזרו לי בבקשה דרך הגב ביזכותכם גיבשתי החלטה עם ליקנות פיאט או פיגו' תעזרו לי גם עכשיו עם חוות הדעת המצוינות שלכם
  19. ככה אני החלטתי ליקנות ראשון מה שאני רואה במצב יותר טוב ובמחיר יותר טוב אבל רק פיאט אונו או פיגו 205 הבנתי שפיאט אונו יותר משתלמת לי במצב שלי אבל את הפיגו אני לא פוסל עכשיו אני בודק בקשר למיכרז מכוניות
  20. לא אחי אני לא אוהב את הרכב הזה
  21. בבקשה תירשמו מה אתה חושבים
  22. שמעו לא שאלתי מה יותר טוב שאלתי מה עדיף ליייי אני תלמיד כיתה יב' ששנה הבא לומד יג' יש לי כרגע 10,000 שקל מעבודה שכבר הפסקתי לעבוד(זאת אומרת שלא יהיה לי עוד כסף חוץ מדלק) אני יצטרך שנה הבא ליסוע כל יום מפ"ת לריאשון הלוך חזור אני רוצה םיג'ו 205 או פיאט וכל אחד אומר שכדי לי משהו אחר ואני מבולבל אני רוצה רק 1.4 (נפח מנוע) האם אני יוכל לתחזק פיג'ו 205 ? כי אם כן אז אני מעדיף פיגו אבל אני פוחד ?
×
×
  • תוכן חדש...