רכשתי רכב יד שנייה מסוג מיצובישי סופר לנסר, שנת 97', אוטומטית, יד שנייה, עם 101,000 ק"מ.
הרכב הגיע עם מערכת קירור לגיר, מאחר וידוע כי הדגמים הללו סובלים מבעיות גיר.
הבעיה היא כי הנסיעה ברכב אינה חלקה ויש מעין נקישות ובמצב שהרכב עומד ולא בנסיעה, הרכב רועד ממש ממש.
ערכתי לרכב בדיקה לפני קנייה בקומפיוטסט והממצאים העידו כי השילדה נקייה ומס' הק"מ תואם את הספק המנוע אבל האבחנה של קומפיוטסט ציינה "נקישות מן הגיר".
הרכב נכנס למוסך עם הקנייה ועוד לפני שנהגתי עליה היא טופלה ע"י מוסך מיצובישי מורשה. השקעתי ברכב 5,000 ש"ח רק במוסך.
לא יודעת מדוע אך עדיין הנסיעה אינה נעימה וחלקה.
מה אתם מציעים! - מה עליי לעשות בכדי להינות מן הרכב, לי נראה שהגיר דורש שיפוץ/ החלפה. האם זו הבעיה? - הרכב ממש רועד בעמידה ומעט בנסיעה.
מצפה לעצות דחוף.
המון תודות מראש!