שלום רב
היום נסעתי במכונית הסקודה פליסיה 99 ידנית ולאחר כ 20 דקות נסיעה נדלקה לי הנורית (!) בנוריות האזהרה, דוממתי מנוע הנעתי מחדש והנורית הפסיקה לדלוק. לאחר שעתיים של מנוחה יצאתי לנסיעה נוספת וישר עם הנעת המנוע נדלקה לי המנורה שוב וכבתה לבד לאחר מס' דקות, בדקתי את נוזל הבלמים והוא מלא עד הסוף, רעשי המנוע תקינים. נכון לציין שעברתי שבוע שעבר טיפול לאוטו שכלל החלפת מערכת ההיגוי כולה ,והחלפתי שני צמיגים קידמיים בחדשים. אשמח אם תעזרו לי.
תודה רבה מראש!!!