Jump to content

GuY_P

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי GuY_P

  1. האוטו משנת 92 , ללא תאונות ,שלישית , 180000 ק"מ והאדם רוצה עליו מחירון ( 19K ) האם שווה לקנות את האוטו או שיש בו בעיות נפוצות ודברים כאלה? האם אתם ממליצים על הקנייה של האוטו? (כדאיות ביחס למחיר)
×
×
  • תוכן חדש...