Jump to content

simchim

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי simchim

  1. אני מתעניין ברכישת יונדאי גטס מודל 2003 אוטומטית . שמעתי מגורמים שונים כי הדגם הזה "שותה דלק ". עד כמה הדברים נכונים ?
  2. אוקיי, אז התכוונתי למכונית קטנה אוטומטית חסכונית ואמינה עד 40,000 ש"ח.
  3. מבקש המלצה למכונית קטנה בת 5/6 שנים ואוטומטית.תודה.
×
×
  • תוכן חדש...