שלום לכולם.
אני מתעניין מזה מספר שבועות על קניית יונדאי גטס 2006 מחברת ליסינג. אחרי בדיקה מקיפה של מספר חברות:באדג'ט, ניוקופל, אלדן, אלבר, אוויס, סע-גל וקל-אוטו התברר לי שהמחירים כמעט זהים (אחרי הנחה וכו' וכו'). שאלותיי הן: 1. האם למשהו יש נסיון חיובי או שלילי באחת מחברות אלה? 2. האם למשהו ידוע איזה חברה מטפלת ברכבים הכי טוב ובמוסכי היבואן? 3. האם משהו יודע למי כל חברה מעמידה את צי הרכב שלה. (לגודמא: צבא מול חב' הייטק וכו').
בתודה רבה.