Jump to content

vasko

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של vasko

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם ברשותי רכב מסוג סאקסו 1400 אוט' שנת 2002 . הרכב בעיקר לפני צמתים , כיכרות נכבה . לקחתי אותו למוסך מורשה של סיטרואן שם נאמר לי כי נוקה ושומן מנוע הצעדים וכי ממולץ להחליף אותו. מספר שאלות ברשותכם : 1) בעקבות מאמר בפרום זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=73501 האם יש דברים שאופיניים יותר לסיטרואן סאקסו ? 2) קראתי היכן שהוא שיתכן כי מדובר ב מחיישן חמצן עצלן . האם תוכלו להסביר ? 3) מאז שהרכב היה במוסך פזו סיטרואן הןא כבה לעיתים תכופות יותר. האם זה בגלל שהם פירקו וניקו אותו ? 5) אולי זה לא אתי לשאול שאלה כזו אך אנסה , במוסך פזו סיטרואן רצו 1000 (לא כולל מעמ ועבודה) על החלפת מנוע צעדים בעוד שבמוסך אחר (פרטי) דיברו על הרבה פחות .מנסיונכם האם כדאי לקחת את הריזיקה ? תודה ואסקו
×
×
  • תוכן חדש...