שלום לכולם
ברשותי רכב מסוג סאקסו 1400 אוט' שנת 2002 . הרכב בעיקר לפני צמתים , כיכרות נכבה . לקחתי אותו למוסך מורשה של סיטרואן שם נאמר לי כי נוקה ושומן מנוע הצעדים וכי ממולץ להחליף אותו. מספר שאלות ברשותכם :
1) בעקבות מאמר בפרום זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=73501 האם יש דברים שאופיניים יותר לסיטרואן סאקסו ?
2) קראתי היכן שהוא שיתכן כי מדובר ב מחיישן חמצן עצלן . האם תוכלו להסביר ?
3) מאז שהרכב היה במוסך פזו סיטרואן הןא כבה לעיתים תכופות יותר. האם זה בגלל שהם פירקו וניקו אותו ?
5) אולי זה לא אתי לשאול שאלה כזו אך אנסה , במוסך פזו סיטרואן רצו 1000 (לא כולל מעמ ועבודה) על החלפת מנוע צעדים בעוד שבמוסך אחר (פרטי) דיברו על הרבה פחות .מנסיונכם האם כדאי לקחת את הריזיקה ?
תודה
ואסקו