שלום לכולם.
בצער רב אני מוכר את הלנצ'יה האהובה שלי אחרי השקעה לא מבוטלת של ל\מעל 15000 ש"ח.
ברכב יש טורבו חדש מטורבו רעננה בשווי 7000 שח כולל הרכבה.
ברכב יש קלא'צ חדש דנדנש שאין לו חודשיים בשווי 2400 ש"ח.
המזגן עבר תיקון ועכשיו הוא עובד פיקס- מזגן מקפיא מגיע ל 5.8 מעלות
יש ברשותי שני שסתומי פריקה אחד חיצוני ואחד פנימי, יש פילטר פתוח חדש, אגזוז פתוח.
לרכב יש סאן רוף כריות אוויר והוא עשה 220000 קילומטר. יש לו טסט לעוד חצי שנה.
בכל מקרה הרכב במצב נדיר לקאפות מי שמכיר קאפות, הדש בורד חדש, אין שום נורת ביקורת שדולקת.
מעוניין לצערי בהחלפה על משהו אוטומט( מה לעשות האישה לוחצת), או מכירה בסביבות המחירון.
חיליק 052-5080008