Jump to content

משה דודיאן

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי משה דודיאן

  1. אני צריך עזרה יש לי ס.לנסר 93 אוטמט והיא פשוט לא מעבירה הילוכים לא לרשון ולא לשני הגיר לא מגיב איך אני יודע מה לא טוב הגיר? המחשב? או כל דבר אחר? אני פוחד ללכת למוסך כי ישר יגידו לי שיפוץ גיר גם אם זו בעיה קטנה?(אוטו נוסע אבל מתחיל לאט ולא מגיע ליותר מ קמש125)
×
×
  • תוכן חדש...