טוב אז ככה, אני צריך עזרה בערך בהכל!
אני חייל שמעוניין מאוד לרכוש רכב. במחיר זול (עד 5000) שאני אוכל לעמוד בו (עם טיפה עזרה מההורים).
בעיקרון אני מאוד בכיוון של פיאט אונו אז רציתי לדעת איזה בעיות יכולות להיות לי כמה זה יעלה לי, הקנייה עצמה וגם ההוצאות (ההחזקה הדלק הביטוח). (אני לא כל כך מבין בזה וגם אין לי מי שיעזור).
אשמח גם לשמוע אם מישהו מכיר דרכים טובות להשיג אותה. או יכול להמליץ לי על רכב אחר שהוא חושב שיותר מתאים.
תודה מראש.