נוהג - יחד עם אשתי -בפורד פוקוס כבר 4 שנים. יותר מדי תקלות.
חשבתי לקנות טויוטה קורולה, אבל תיבת ההילוכים החדשה שלהם הרתיעה אותי. עכשיו יש לי הזדמנות [במקרה!] לרכוש שברולט אופטרה 2008 חדשה, 4 דלתות במחיר של 91000 ש"ח [במקום 109500 ש"ח]. הפיתוי הפיננסי גדול. השאלה אם זו מכונית טובה, או שאצטרך לשלם על הפיתוי בבילוי רב במוסך?! בכמה אוכל למכור אותה בעוד שנתיים?
אני מחפש חוו"ד מקצועית של ארגון צרכנים או עיתונאי רכב ידוע. הרכב מיוצר בקוריאה ונמכר בהודו, פקיסטאן וכו'. לא בארה"ב.