רציתי לשאול אם למישהו היה נסיון או שמע על מישהו שהיה לו נסיון, בקנית רכב מחברת יורו(פ)קאר ?
ראיתי רכב שנמצא באחד הסניפים שלהם למכירה, שהם אומרים שהגיע אליהם מלקוח שקנה אצלם בטרייד אין, הם אומרים שהם לא מבצעים בדיקה במכון מוסמך אלא ע"י מכונאי שלהם, והם טוענים שאין לרכב תאונות.
האם לסמוך עליהם או לקחת לבדיקה ?
ההגיון שלי אומר שהם לא היו מקבלים לידיהם את הרכב אם היו לו נזקים רציניים....
הם דורשים מחיר שמתאים למחירון לפי כל החישובים של ירידת הערך: ידיים, קילומטרז', שנתון וכמובן חברת השכרה.
מי שיש לו רעיון או נסיון מוזמן לענות.
תודה מראש...