שלום חברים,
זוהי הודעתי הראשונה בפורום - נעים מאוד !!!
יש לי DVD נייד עם 2 מסכים של חברת SAFA מדגם - DV 9863 .
ברכב מותקנת לי מערכת של KENWOOD מדגם - KDC-W237 .
למערכת יש כניסת AUX בחזית הפנל (חור אחד לדעתי 3.5 ). אני יודע שזה כניסת AUX רק משום שבחוברת ההפעלה רשום - שזהו AUXILIARY INPUT .
ניסיתי בתחילה עם משדר FM לחבר את האודיו לרמקולים אך זה היה זוועה (בלשון המעטה) ,לדעתי זה גם קשור לכך שדגם הרכב הוא סוברו אימפרזה ואין לו אנטנה חיצונית.
כעת אני מנסה לדעת מהו החיבור אודיו הפשוט ביותר שאני יכול למערכת שלי ,מה אני צריך לקנות (סוג של כבל) וכיצד לחבר.
תודה מראש לכל המשיבים.