Jump to content

yanivda2

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yanivda2

  1. מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל -שנת 2002/2003 מנוע 1300. יש אוטו' ויש טיפטרוניק . מה עדיף (מבחינת אמינות הגיר ונוחות השימוש) ? האם טפטרוניק זה גיר רובוטי או שערבבתי כאן עוד מושג ? תודה לכל המשיבים
  2. תודה , אנ י מבין שלרדת מהסקסו ?
  3. הי חברים אני מתעניין ברכישת רכב קטן (וחסכוני) נפח מנוע 1100-1300 לצורך נסיעה בינעירונית קצרה (25 ק"מ בכל יום וחזרה) וכן קצת נסיעות עירוניות. התקציב הנו עד 20000 ש"ח התלבטות בין : קליאו B 1200 פונטו ספייס 1240 סטרואן קסארה 1200 פגו 106 1200 מישהו גם אמר לי לבדוק את הדייהו לאנוס 1500 (האם חסכוני ?) תודה לכל המשיבים
  4. הי חברים אודה לכם על עזרה בהתלבטות : מעוניין ברכב קומפקטי ,נפח מנוע כ 1100-1300 (חסכוני) .תקציב של עד 20000 ש"ח (מודל חדיש ככל שניתן ) : מתלבט בין האפרויות הבאות : - פונטו ספייס - רנו קליאו B (1200 ) -סטרואן סקסו 1100 (זולה יחסית) -פיאסטה -אופל קורסה לא חשובים הביצועים ,אני יוצא מנקודת הנחה שכל הרכבים "סוחבים" . מדובר על רכבים שמיועדים לנסיעה בין עירונית קלה (25 ק"מ לכל כיוון) ונסיעה עירונית. תודה מראש לכל המשיבים
  5. אחלה , תודה רבה
  6. תודה, האם זה עדיף ממשדר FM ,לא יהיו רעשי רקע וכו' ?
  7. שלום חברים, זוהי הודעתי הראשונה בפורום - נעים מאוד !!! יש לי DVD נייד עם 2 מסכים של חברת SAFA מדגם - DV 9863 . ברכב מותקנת לי מערכת של KENWOOD מדגם - KDC-W237 . למערכת יש כניסת AUX בחזית הפנל (חור אחד לדעתי 3.5 ). אני יודע שזה כניסת AUX רק משום שבחוברת ההפעלה רשום - שזהו AUXILIARY INPUT . ניסיתי בתחילה עם משדר FM לחבר את האודיו לרמקולים אך זה היה זוועה (בלשון המעטה) ,לדעתי זה גם קשור לכך שדגם הרכב הוא סוברו אימפרזה ואין לו אנטנה חיצונית. כעת אני מנסה לדעת מהו החיבור אודיו הפשוט ביותר שאני יכול למערכת שלי ,מה אני צריך לקנות (סוג של כבל) וכיצד לחבר. תודה מראש לכל המשיבים.
×
×
  • תוכן חדש...