שלח לי את התר'ד הזה אלכס ששמו פה זה GETZ...
הוא יודע כמה עולה כי אני אמרתי לו הוא לא מדבר באוויר .
אתה מצד שני אין לך שום מושג על מה שאתה אומר כי אתה פשוט לא מחובר כניראה לקרקע .. !
1.TYPE-R אני שילמתי 17 אלף .
2.תושבות 3500 ש"ח.
3.ציריות 3000 ש"ח.
מחשב ניהול כי למחשב המקורי יש שלוש אימובולייזר שלא תצליח לנטרל עלה לי הדה בסט 6800 ש"ח .
תוכל לקנות משהו פשוט יותר בסביבות 4000 .
4.קווי דלק, משאבת דלק, חנוכיית דלק, וסת לחץ דלק, שאתה חייב את כל אלה כדאי להתאים
את האוטו המקורי לסט-אפ הזה משהו בסביבות 2500 שקל ... {תמיד תכול לקנות זבל ביותר זול}
צמת חשמל מסדנה שעושה הסבות כאלה 1300 שקל .
"כבל" קלאץ' מאותה סדנה שעושה הסבות באיזור 700 שקל .
רדיאטור גדול כי זה מנוע גדול 1500 שקל + וונטה גדולה 14" 600 שקל .
סעפת פליטה כי המקורית נוגעת בתושבת +צנרת והכל באיזור 10.000 ש"ח.
{זה סעפת רצינית שעולה בסביבות 1200 דולר בחו"ל}
כבלים של שיפטר 1200 שקל + שיפטר שישה הולכים עוד 1000 בקלות .
עכשיו הגענו לקרוב ל-50 אלף לא כולל משלוחים . . . =]
תוסיף משהו בסביבות מינימום אני אומר 5 למרות שאני חושב באיזור 7-8 .
עכשיו תוסיף לזה עבודה ... העבודה דורשת חיתוך תושבות חיתוך בפנים הרכב לשיפטר החדש.
בקיצור צריך להחליף את כל האוטו .
אני השקעתי עוד הרבה אקסטרה מעבר לזה כמו בולמים קלאץ סעפת יניקה מצערת ועוד הרבה דברים שלא חייב . .
בקלות 70 והזמנתי את הדברים עם חבר שלי שהוא כמו אח שלא לקח לי שקל רווח.
שאם תזמין ממישהו חלקים באיזור 40 אלף יקח לך בקלות איזה 6-7 לכיס .
גם אני חשבתי שזה פשוט שנכנסתי לזה תיהיו מציאותיים ...