שלום לכולם,
קניתי איביזה 2002 לפני מספר חודשים ושמתי לב שיש לי רטיבות בבגאז באזור של הגלגל הרזרבה.. אך לא סתם רטיבות - רטיבות עם מים כחולים.. חשבתי בהתחלה שזה כתוצאה מנזילה מבקבוק של רדיאטור שהיה בבגאז, לכן הוצאתי את כל הדברים כולל הגלגל וניקיתי שם כמו שצריך, חיכיתי שיתיבש ואז החזרתי את הדברים חוץ מהבקבוק כך שאין לי נוזלים כלשהם בבגאז..
שמתי סמרטוט בד יבש באזור של הגלגל כדי שיהיה לי לנקיונות של הרכב ולאחר חודש פתחתי את הפגאז באזור של הגלגל וגיליתי שהסמרטוט הלבן היבש הפך להיות רטוב/לח ובצבע כחלחל כצבע של מי הדיאוטר שלי! יש לציין שהכן יש לי נזילה ברדיאוטר אבל איך לעזאזל זה מגיע לתא של הגלגל הרזרבי?!
אשמח לשמוע עצות וכמו כן עצות איך לטפל באיבוד הנוזלים ברדיאוטר.
תודה מראש לעוזרים!!