Jump to content

moshicko

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי moshicko

  1. לא, אני ממש לא מתכוון להפוך את הרכב להנעה אחורית. אני רוצה רק לשלוט בעזרת מתג בין הנעה כפולה (ההנעה המקורית) לבין הנעה קידמית בלבד (צריכת דלק נמוכה). למישהו יש דעה מושכלת בנושא הבלאי? ושוב האם תוך כדי נסיעה יהיה מותר לי להכניס את ההנעה הכפולה לפעולה וההיפך? תודה לכל אלה שענו .
  2. שלום רב יש לי סובארו אימפרזה AWD אוטומטית 2003 (2000 סמ"ק) סובארו מאפשרת אופציה לחבר פיוז ובכך להפוך את התמסורת ל FWD (בספר רכב זה מוגדר כאשר נוסעים עם גלגל חלופי) השאלה שלי האם מותר לי לחבר מפסק במקום אותו פיוז ובכך לשלוט בתמסורת האחורית? האם לא יגרם נזק אם אני אשנה את אותו מפסק בזמן נסיעה? האם יש הבדל בתיצרוכת הדלק בין AWD ל FWD ? האם יש קצת יותר כח בתחילת נסיעה במצב FWD ?(נדמה לי בכל אופן) תודה על עזרתכם
  3. מישהו ????
  4. שלום רב יש לי סובארו אימפרזה AWD אוטומטית 2003 (2000 סמ"ק) סובארו מאפשרת אופציה לחבר פיוז ובכך להפוך את התמסורת ל FWD (בספר רכב זה מוגדר כאשר נוסעים עם גלגל חלופי) השאלה שלי האם מותר לי לחבר מפסק במקום אותו פיוז ובכך לשלוט בתמסורת האחורית? האם לא יגרם נזק אם אני אשנה את אותו מפסק בזמן נסיעה? האם יש הבדל בתיצרוכת הדלק בין AWD ל FWD ? האם יש קצת יותר כח בתחילת נסיעה במצב FWD ?(נדמה לי בכל אופן) תודה על עזרתכם
  5. כן אבל גם בלי קשר אני מחפש אותו
  6. אין שום בעיה במערכת אני רוצה לאתר את המנגנון פיזית להשתמש בו / לבטל אותו / לעשות לו מודיפיקציה לא משנה. אבל איפה לכל הרוחות הוא יושב?
  7. שלום רב יש לי סובארו אימפרזה 2003 איך אני מוצא את המנגנון שאחראי לעמעום האור בהדרגה אחרי סגירת כל הדלתות ??? איפה הוא יושב פיזית? האם אני יכול להשיג שרטוטים חשמליים שלו וכו' ? תודה רבה מראש על העזרה מושיקו
  8. ראשית תודה על התגובה המהירה המתקין טען שאין באוטו חוט שמעביר את הפיקוד לאזעקה שיכלול בעצם את כל הדלתות. כשהוא ניסה לעקוף את אותו מנגנון מדובר זה עבד אבל רק בקבלת הטריגר מדלת הנהג (פתרון גרוע) אז הוא נאלץ לקחת את אותו פיקוד מנורת תא הנוסעים (שנדלקת ע"י ארבעת הדלתות) אשמח אם תוכל בכמה מילים לתאר לי את הפתרון שהצעת בעזרת דיודה
  9. שלום רב לכם מכובדיי התקנתי עכשיו מערכת אזעקה ברכב מסוג סובארו אימפרזה המתקין טען שאין ברירה ועליו לחבר את טריגר האזעקה (פתיחת אחת הדלתות) לפיקוד שמגיע לנורה בתא הנוסעים. אכן האזעקה מתריעה ברגע פתיחת דלת אך יש משהו שמעצבן אותי מהרגע שאני יוצא מהרכב וסוגר דלתות אני חייב לחכות עד שהאור יכבה לגמרי (משהו כמו 10 שניות) בכדע לדרוך את האזעקה, אחרת האזעקה "חושבת" שיש דלת פתוחה ומצפצפת בהתאם. שאלתי היא איפה נמצא המנגנון שאחראי על עמעום האור הזה(אותם 10 שניות) אני אלקטרונאי במקצועי ואני רוצה פשוט לעקוף את המנגנון הזה כלומר ברגע שתיסגר דלת יכבה האור - פשוט. אשמח לכל עזרה אפשרית תודה
×
×
  • תוכן חדש...