שלום רב לכם מכובדיי
התקנתי עכשיו מערכת אזעקה ברכב מסוג סובארו אימפרזה
המתקין טען שאין ברירה ועליו לחבר את טריגר האזעקה (פתיחת אחת הדלתות) לפיקוד שמגיע לנורה בתא הנוסעים.
אכן האזעקה מתריעה ברגע פתיחת דלת אך יש משהו שמעצבן אותי
מהרגע שאני יוצא מהרכב וסוגר דלתות אני חייב לחכות עד שהאור יכבה לגמרי (משהו כמו 10 שניות)
בכדע לדרוך את האזעקה, אחרת האזעקה "חושבת" שיש דלת פתוחה ומצפצפת בהתאם.
שאלתי היא איפה נמצא המנגנון שאחראי על עמעום האור הזה(אותם 10 שניות) אני אלקטרונאי במקצועי
ואני רוצה פשוט לעקוף את המנגנון הזה כלומר ברגע שתיסגר דלת יכבה האור - פשוט.
אשמח לכל עזרה אפשרית
תודה