שלום לכולם,
במוסך בו בדקתי רכב לפני קניה (סוזוקי ויטרה, למי שמעניין אותו ), אמרו לי שהצמיגים ישנים - שנת היצור שלהם היא 99'. לפי מכון הבדיקה יש פה בעיה בטיחותית, זאת למרות שהם מותקנים על הרכב רק משנת 2006 לפי קבלת הרכישה שלהם.
מישהו יודע, האם לצמיג שעמד בלי שימוש במשך כמה שנים אמור להיות בלאי או שאמורה להיות סכנה כלשהי בשימוש בו?
תודה,
- ארנון.