Jump to content

noa661

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי noa661

  1. אבל זה באמת מחיר הגיוני 7000 ש"ח למנוע מפירוק? האוטו חיצונית נראה נהדר אבל לי אין שום מושג מה הולך מבפנים...
  2. שלום,זה קצת ארוך אבל בבקשה תקראו!! קראתי כאן הרבה הודעות בנושא וראיתי שאין תשובות חד משמעיות..אולי תוכלו לעזור יש ברשותי דהייטסו 97 אוט' 170אלף ק"מ, אני יד 5 והיא היתה בהשכרה, לפני כמה ימים התחמם האוטו לקחתי אותו למוסך ואמרו לי שזה הראש מנוע (המים שמילאתי היו פשוט נעלמים), החלפת ראש מנוע ע"פ מוסך זה עולה 2700 ש"ח, המוסכניק אמר שהוא לא לוקח אחראיות על מה שיהיה אחרי כי הוא רואה שכל המנוע רקוב גם והציע לי רק לתקן את הראש מנוע ולמכור את האוטו...במקביל קיבלתי טלפון של סוחר שמציע לתת על האוטו 11 אלף ש"ח (המחירון זה 22) , אותו מוסכניק גם אמר שאני אחשוב על להחליף את כל המנוע (מנוע מפירוק) אבל המחיר זה 7000 ש"ח, ראיתי כאן בהודעות קודמות שהמחירים הרבה יותר נמוכים יכול להיות שהוא סתם מנפיץ מחיר?? אז לפי הנסיון שלכם כדאי להשקיע במנוע חדש(ואם כן מפירוק או יבוא?) או רק תיקון ראש מנוע או למכור לאותו סוחר (אני מניחה שגם אם אני אחליף ראש מנוע למכור לאדם פרטי לא יהיה קל כי אני לא אסתיר את העובדה שהחלפתי..) תודה לכל מי שיענה!!
×
×
  • תוכן חדש...