Jump to content

נהג_מקומי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג_מקומי

  1. היי, יש לי מגאן 2002 (מה לעשות...) ואני צריך לפרק את הדשבורד להגיע מאחורי לוח המכוונים. מישהו יודע איך עושים זאת? יש ברגים מוחבאים איפשהו או שצריך להפעיל לחץ או לפרק בסדר מסויים? תודה לכל המומחים בפורום החשוב הזה!
×
×
  • תוכן חדש...