Jump to content

tm28

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tm28

  1. לעופר ערב טוב. בהיותי מדפדף באינטרנט בנושאי הפיברגלס, ובקארספורום בפרט, אני מבין שיש לך ידע רב בעבודה עם פיברגלאס. אני אשמח לקבל את עזרתך, אני לקראת בניית דשדבורד מפיברגלס, וזאת הפעם הראשונה שלי עם עבודה בפיבר.. למיטב הבנתי מידע של אנשים שביצעו עבודות בפיבר, לאחר שבניתי את המודל של הדש', עלי למתוח עליו בד, ולהדקו בסיכות, וכמובן שיהיה ממש מתוח. שאלותי אלייך הם: א. האם עלי להספיג את הבד המתוח בפוליאסר+מקשה, לחכות שהתייבש, ואז למרוח שוב ולהחל את השכבה הראשונה? או שאין צורך להספיג את הבד בשכבת ייבוש ראשונית אלה ישר למרוח שכבה ראשונה ואז את סיבי הזכוכית. ב. מהו זמן הייבוש הנדרש בין שכבה לשכבה, והאם מומלץ לייסם מ'ס שכבות בבת אחת. ג.מהו מ'ס השכבות של סיבי זכוכית המומלץ בכדי להגיע לחוזק מירבי. ד.האם משנה באיזה סוג של בד משתמשים בכדי לצפות את המודל, לפני החלת השכבות של הפיבר, והכוונה-האם יש סוגי בדים שהפוליאסטר יכול לזלוג דרכם. בתודה מראש צביקה.(משתמש חדש בפורום)
×
×
  • תוכן חדש...