שלום לכולם,
שמי נעם 28 ת"א נהג חדש
מכיוון שמעולם לא היה ברשותי רכב וכך גם במשפחה רציתי לקבל מכם חברי הפורום המלצות לרכב
שיהיה קטן(לא מדי) נפח בסביבות 1600 בסכום של עד 15.000 ש"ח, מלבד נתונים כמו :שנתון, קילומטראג' ויד הרכב
שאלו שלושת מהחשובים ביותר לעניות דעתי, אינני יודע איזה רכב בדיוק עדיף על פני האחר, מאיזה חברה להתרחק
ואיזו לקבל באהבה,אני יודע שסיאט, רנו ופולקסווגן יכולות לתת מענה לדרישותי? האמנם? אם כן אילו דגמים?
נא עזרתכם, אם לא הייתי ברור מספיק נא לרשום זאת בתגובה ואשמח להשיב.
תודה וסעו בזהירות