Jump to content

shakedmat

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    כרמיאל
  • תחביבים
    אופנועים שטח ובאגי
  • מקצוע
    נהג

הנקודות של shakedmat

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. גבר זה יכול להיות חוסר גז או של הרכב שלך מיתחמם וביגלל זה המזגן לא מקרר
  2. אז ככה אח שלי קודם כול הייתי ממליץ לך לימתוח את הכבל של הקלצ' טיפה ואם זה לא עוז אז יש בלמטה של הרכב קמו מיגרעת תיבדוק אולי הגומי שמה גמור או שרק צריך שימון
  3. גבר רשמתה במודעה שאם אתה משפשף חזק זה יורד אז למה שלא תשפשף את כל הרכב לאט לאט וזהו
×
×
  • תוכן חדש...