[TABLE]
[TR]
[TD=align: right]
שלום
יש לי יונדאי i30 ויש את הנעילת דלתות אוטומטית בתחילת נסיעה,אני שומע את הדריכה אבל זה לא באמת נועל,וגם הכפתור שבדלת הנהג לא מגיב
מה יכולה להיות הבעייה?
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2, align: center][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE]
[TR]
[TD=align: right]
שלום
יש לי יונדאי i30 ויש את הנעילת דלתות אוטומטית בתחילת נסיעה,אני שומע את הדריכה אבל זה לא באמת נועל,וגם הכפתור שבדלת הנהג לא מגיב
מה יכולה להיות הבעייה?
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2, align: center][/TD]
[/TR]
[/TABLE]