Jump to content

rronrene

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של rronrene

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם רציתי לדעת אם ניתן לשים ברכב רגיל טורבו. אם כן מה העלויות של זה?, איפה אפשר לעשות את זה? ונניח רכב עם 130 כ"ס עד כמה ישתנה ההספק שלו? עוד שאלה היא איך הגולף gti בין השנים 99-2000 ואם אפשר מפרט עליה. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...