Jump to content

אליהו.ר

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אליהו.ר

  1. אדם פרטי,הבדיקה נערכה באחד המכונים המוכרים ביותר רשת "מ.מ.מ". בנוגע לדוח,מאחר ואין אפשרות לסרוק אני אצטט את כל מה שקשור לשלדת המרכב. ליקויים בעלי משמעות גבוהה-החלפה פח חזית כולל גשר עליון ברגים,פגיעה/תיקון דופן פנימית בתא מנוע ליקויים בעלי משמעות נמוכה-החלפה מכסה מנוע,החלפה כנף קדמי ימין המחוברת עם ברגים,החלפה כנף קדמי שמאלי המחוברת עם ברגים, תיקון דלת קדמית ימין או שמאל,תיקון כנף אחורית ימנית/שמאל מולחמת,תיקון ופגיעה פח דופן אחורי,תיקון ופגיעה פח סף חיצוני. ליקויים בעלי משמעות שולית-כיפוף בפגוש+תיקונים. יש לציין שאיני מבין בתחום ולכן הסתפקתי במילותיו של הבוחן שחזר והדגיש שאין שלדה ואף לא קצה.
  2. אין לי אפשרות לסרוק,אשמח לשמוע עוד תגובות. שאר הליקויים מינורים,מה שמעניין אותי אלה הליקויים שציינתי.
  3. שלום לכולם, אתמול רכשתי רכב מסוג אופל אסטרהGSI. לאחר הבדיקה הבוחן אמר שהוחלפו כנפיים קדמיות ומכסה מנוע,אוקיי זה מקובל..אבל מה שהוא חזר ואמר והמשכתי לשאול אותו בכל תוקף זה האם יש שלדה,האם השלדה ואף קצה שלדה הכי קטן נפגע,הוא חזר ואמר לא לא לא שלדה נקייה לחלוטין! הוא אמר גם שהוחלפה דופן פנימית בתא מנוע אבל שוב חזר והדגיש שהשלדה נקייה לחלוטין. הליקויים שרשמתי לפניכם של המכסה מנוע וכנפיים נמצאים תחת "ליקויים בעלי משמעות נמוכה". מה שהיה תחת "ליקויים בעלי משמעות גבוהה" הם:החלפה פח חזית כולל גשר עליון ברגים,פגיעה/תיקון דופן פנימית בתא מנוע. יש לציין שלאחר הבדיקה הסתפקתי בהדגשות החוזרות שלו שהשלדה נקייה לחלוטין ולא הבטתי בממצאי הבדיקה המודפסים. עכשיו לשאלתי האם עקצו אותי במכון בדיקה או שהליקויים הם בהחלט ליקויים שלא קשורים לשילדת הרכב? בקיצור..האם יש שילדה?ומה ניתן לעשות במידה שיש?איך אני משיג אישור מוסמך שיהיה קביל בבית משפט שיש שילדה לרכב? מה עלי לעשות?אצל מי אפשר לעשות את הבדיקה שנותנת את המילה האחרונה לרכב? ד"א הייתי עם בן אדם נוסף בבדיקה ששמע את כל החזרות וההדגשות של הבוחן לגבי השלדה "הנקייה". דעתכם בנושא.
×
×
  • תוכן חדש...