Jump to content

klait

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי klait

  1. המון המון תודה. אם יש למישהו עוד חוות דעת אני אשמח לשמוע הכל.
  2. אני מתלבט בין אופל וקטרה לסיטרואן C5 מודלים 2006-2007, מדובר על דגמי הבנזין. אני אשמח לקבל המלצות לגביי כל אחד מן הרכבים וחוות דעת לגביי מה יותר מומלץ.
×
×
  • תוכן חדש...