בסיאט דובלו יש בעיה להניע את הרכב לאחר זמן שהרכב עומד כ-20 דקות ובבוקר
בפילטר הסולר יש כניסה ו2 החזרות. כאשר אני סוגר את ההחזרה במרכז הרכב מסדר
השאלה שלי ורק למביני עיניין. האם נתקלתם בדבר דומה?
נרות חימום ניבדקו! בוצע ניקיון של צינור ההחזה והוא לא ניראה פגום.
נינורות ההחזרה מחוברים למשהוא כמו מפצל בראש המנוע מה תפקידו?
דחוף ביותר....