Jump to content

taltcbh

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי taltcbh

  1. מה יכולות להיות האפשריות בהתחמות הרכב. בעליות ומאמץ מגיע ללמעלה מ-100 מעלות
  2. בסיאט דובלו יש בעיה להניע את הרכב לאחר זמן שהרכב עומד כ-20 דקות ובבוקר בפילטר הסולר יש כניסה ו2 החזרות. כאשר אני סוגר את ההחזרה במרכז הרכב מסדר השאלה שלי ורק למביני עיניין. האם נתקלתם בדבר דומה? נרות חימום ניבדקו! בוצע ניקיון של צינור ההחזה והוא לא ניראה פגום. נינורות ההחזרה מחוברים למשהוא כמו מפצל בראש המנוע מה תפקידו? דחוף ביותר....
  3. דבר ראשון יש לסדר את המנוע על ראשון שזה אומר חפיפה בצילינדר מס' 4. ניתן לבדוק את סדר ההצתה לפי סיבוב המנוע. לאחר שהמנוע מכוון על ראשון ואתה יודע לאיזה כוון מסתובב המפלג ולפני שאתה מרכיב את חוטי ההצתה לפי הסדר הנכון יש לסובב את המפלג כ-10 מעלות לקידום הצתה (זאת אומרת נגד כיוון הסיבוב של המפלג) לסגור את המפלג לסדר חוטי הצתה ובהצלחה. יש לבדוק קומפרסיה שזה לא בעיה רק צריך לשים לב שהמצערת פתוחה עד הסוף. לבדוק נפילות ע"י חפיפה זאת אומרת חפיפה ב 4 נותנת בדיקה בצילינדר 1 חפיפה ב-3 נותנת בדיקה בצילינדר מס' 2 וכ"ו
×
×
  • תוכן חדש...