Jump to content

שטרנין יקיר

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של שטרנין יקיר

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. 1. תודה על התשובה. 2. מה הבעיה עם הסקסו-אני שואל כי יש יותר בהיצע. 3. 2 הרכבים שהצעת (הפולו והקורדובה) מה להעדיף גיר רגיל או אוטומטי ואיזה נפח מנוע. שוב תודה יקיר
  2. חברים יקרים שלום רב, בקרוב מתחיל עבודה חדשה בצפון מה שידרוש ממני לגמוע בכל יום כ- 140 ק"מ לעיתים אפילו 6 ימים בשבוע. חישוב פשוט מראה שבשנה הקרובה אסע כ- 40,000 ק"מ. מחפש רכב חסכוני בדלק (מאוד), גם בטיפולים. ברשותי תקציב של עד 15,000 ש"ח בתודה מראש. יקיר
×
×
  • תוכן חדש...