יש לי פולו 1.4 ידנית חדשה (3 חודשים).
בכל פעם שאני מתחילה לנסוע, לאחר שהמכונית חנתה פרק זמן מסויים, נשמעת נקישה מכיוון הרגליים.
זה מעין "קלאק" שנשמע פעם אחת בכל תחילת נסיעה (רק לאחר שהמנוע היה כבוי לפרק זמן מסויים).
במוסך אמרו שזה תקין ומדובר במשאבה כלשהי שמתחילה לפעול.
אשמח לדעת האם מישהו נתקל בתופעה ?