Jump to content

batzush

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי batzush

  1. שמעתי המון על בעיות המגאן -- גיר , חשמל , כרטיס , הגה לא נוח ושאר ירקות. הרכב עצמו מפואר ומאובזר לחלוטין , כל תוספת אפשרית שיש לרנו להציע , נוח ובטוח בצורה מעולה. מוזרות לי התלונות על הרכב הזה כי בתור בעלים של קליאו B שנרכשה חדשה בשנת 2001 לא נתקלתי בשום בעיה שירות או אמינות מצד היבואן והרכב נוסע כמו חדש כך שאני לא יודע אם כל התלונות נכונות. הנקודה השניה היא שרוב התלונות נשמעו מפי אנשים שקיבלו את הרכב בליסינג. האם דגמים של ליסינג הם שונים מדגמים שקונית בצורה פרטית? לא ברמת האיבזור אלא בדגם המנוע או משהו כזה. ובקיתור האם ישנן בעיות שבגינן לא כדאי לרכוז את הרכב הזה? קראתי המון בפורום ולא הצלחתי להגיע למסקנה חד משמעית. המון תודה על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...