שלום לכולם!
אני מחפשת רכב ידני קטן אך חזק (שיעלה את העליות של חיפה כמו מלך) אמין וחסכוני
משנת 2001, מחיר בין ה- 30000-40000
הרכב אמור להחזיק מעמד כ-10 שנים
אני מתלבטת בין אירופאית (פולו ואיביזה) לבין יפניות.
האם באמת ניתן להגדיר את האירופאיות כלא אמינות ויקרות מבחינת הטיפולים? הדעות שאני שמעתי חלוקות מה שיוצר רק בלבול...
אשמח לקבל המלצות...
תודה וחג שמח!