ברצוני לקבל יעוץ בקשר לכמה רכבים עד 25K-27K.
הבעיה שאני מחפש שניי סגנונות נהיגה שונים שזה אמריקאת או יפנית.
יפני:
סובארו אימפרזה 98-00 1.6 ידני
הונדה סיויק 97-00 1.6 ידני
אמריקאת:
שברולט לומינה 96-99 3.1/3.8 אוטומט
שברולט אלרו 99-01 3.4 אוטומט
ברצוני לדעת על החזקה,אמנות,בטיחות,וביטוח רכב .....מקיף(בערך) עקב גנבת רכב בעבר וסוג האנשים שמסתובבים באזור.
בקשר להתנהגות כביש ידוע לי ובקשר לצריחת דלק לא ממש משנה לי כול עוד הרכב "מנצל" אותו כמו שצריך.(ניסיון של 3 שנים עם רכב שעשה 1-8/9 משולב).
תודה מראש!