Jump to content

meir-atali

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של meir-atali

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ברצוני לקבל יעוץ בקשר לכמה רכבים עד 25K-27K. הבעיה שאני מחפש שניי סגנונות נהיגה שונים שזה אמריקאת או יפנית. יפני: סובארו אימפרזה 98-00 1.6 ידני הונדה סיויק 97-00 1.6 ידני אמריקאת: שברולט לומינה 96-99 3.1/3.8 אוטומט שברולט אלרו 99-01 3.4 אוטומט ברצוני לדעת על החזקה,אמנות,בטיחות,וביטוח רכב .....מקיף(בערך) עקב גנבת רכב בעבר וסוג האנשים שמסתובבים באזור. בקשר להתנהגות כביש ידוע לי ובקשר לצריחת דלק לא ממש משנה לי כול עוד הרכב "מנצל" אותו כמו שצריך.(ניסיון של 3 שנים עם רכב שעשה 1-8/9 משולב). תודה מראש!
  2. שלום לכולם!! ברצוני לקנות סובארו אימפרזה [גרנד לאונה] ידני שנת 98+ אבל לפי מה שאני יודע יש שניי סוגים של הספק כ"ס שזה בין 90 כ"ס ל-95 כ"ס ופה הבעיה......... לפי מה שאני ראיתי אחריי חיפוש של כמה שעות הבנתי שב-98 יש כמה שינויים קטנים בעיצוב הפנימי וחיצוני אבל משנת 93 עד 00 זה אותו דגם מנוע EJ16. 1993-2000-- 90 כ"ס EJ16 1998-2000-- 95 כ"ס EJ16 השאלה שלי איך אני יודע באיזה מהמנועים יש את ה-95 כ"ס? שנה טובה וחג שמח!!!
×
×
  • תוכן חדש...