אוקיי אז ככה ההחלטה הראשונית היתה לקנות טויוטה קורולה 2008 (דגם GLI), אבא שלי גם עשה נהיגת מבחן שדווקא עברה בסדר.. אני קצת בדקתי באינטרנט וראיתי את התגובות לגבי תיבת ההילוכים הרובוטית ועדיין לא חשבתי ללכת על רכב אחר עד שחבר אמר לי לא להתקרב לאוטו הזה! (הוא נוהג עליו) הוא אמר שהתיבה מאוד בעייתית, ואמר שלאחר שהוא יצא מטיפול בחברה האוטו קירטע לו.. בשלב הזה החלטנו לרדת מהקורולה!
שמעתי בכל מיני מקומות שאולי מגיע דגם אוטומט לקורולה ואם זה כך כנראה שנקנה את האוטו (אם מישהו שמע משהו בנושא בבקשה תעדכנו אותי).
כרגע אנחנו חושבים יותר לכיוון ההונדה סיוויק 1.8 שנת 2006/2007
תוכלו לעזור לי קצת בהחלטה? יש אופציה אחרת עדיפה? או האם בעצם בכלל עדיף בכל זאת ללכת על הטויוטה?