Jump to content

יהלום-שרוף

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יהלום-שרוף

  1. מישהו יכול להשוות בין המכוניות ולהגיד במה כל אחת עדיפה על השניה??
  2. היה שרשור כזה.. אבל זה היה ממזמן.. ובינתיים אין כלום! :\
  3. גם אני האמת הייתי מעדיף כבר את הידנית.. אבל האוטו לא רק בשבילי אז ככה שאבא שלי מעדיף אוטומט בגלל אחותי!
  4. הקורולה האוטומטית שאתה מדבר עליה היא בעצם דגם 2009 עם מנוע חדש שיצא בארה"ב (זה בעיקרון אותו דגם כמו הקורולה 2008 באירופה רק שנכנס שם מאוחר יותר).. ורוב הסיכויים שלא תגיע לכאן! אבל הבנתי שבאירופה כנראה ישווקו את הדגם הנוכחי עם תיבה אוטומטית.. השאלה היא האם התיבה הרובוטית של טויוטה היא כזאת נפילה כי אני שומע מלא דיעות עליה! לפי סקר בארה"ב של עיתון רכבים מוביל טויוטה ירדה באמינות השנה (עד השנה היא היתה לוקחת כל שנה מקום ראשון!) והונדה עקפה את טויוטה באמינות! ודרך אגב אני לא אמרתי שאני רוצה רק חדש מהחברה גם יד ראשונה זאת אופציה! והעדיפות הראשונה שלי אכן היתה טויוטה.. אבל אני לא רוצה לקנות ואחרי זה להתחרט!
  5. אוקיי אז ככה ההחלטה הראשונית היתה לקנות טויוטה קורולה 2008 (דגם GLI), אבא שלי גם עשה נהיגת מבחן שדווקא עברה בסדר.. אני קצת בדקתי באינטרנט וראיתי את התגובות לגבי תיבת ההילוכים הרובוטית ועדיין לא חשבתי ללכת על רכב אחר עד שחבר אמר לי לא להתקרב לאוטו הזה! (הוא נוהג עליו) הוא אמר שהתיבה מאוד בעייתית, ואמר שלאחר שהוא יצא מטיפול בחברה האוטו קירטע לו.. בשלב הזה החלטנו לרדת מהקורולה! שמעתי בכל מיני מקומות שאולי מגיע דגם אוטומט לקורולה ואם זה כך כנראה שנקנה את האוטו (אם מישהו שמע משהו בנושא בבקשה תעדכנו אותי). כרגע אנחנו חושבים יותר לכיוון ההונדה סיוויק 1.8 שנת 2006/2007 תוכלו לעזור לי קצת בהחלטה? יש אופציה אחרת עדיפה? או האם בעצם בכלל עדיף בכל זאת ללכת על הטויוטה?
×
×
  • תוכן חדש...